Van eerste bezichtiging tot sleuteloverdracht
Wanneer u de verhuur van uw pand uitbesteedt aan Kramer & Partners, nemen wij u het hele traject uit handen. We starten met een kennismaking en bepalen samen de juiste huurprijs en doelgroep. Daarna zorgen wij voor een professionele presentatie en actieve werving, inclusief screening van potentiële huurders.
Wij verzorgen de bezichtigingen, voeren we de onderhandelingen en stellen we een juridische huurovereenkomst op. U hoeft zich nergens druk om te maken — wij houden u op de hoogte, maar regelen het van A tot Z.


Wat kunt u van
Kramer & Partners verwachten?
Professionele presentatie
Wij zorgen voor goede foto’s, een heldere omschrijving en optimale zichtbaarheid op verhuurplatforms. Uw pand wordt aantrekkelijk en onderscheidend gepresenteerd.
Selectie van huurders
We screenen geïnteresseerden zorgvuldig op betrouwbaarheid, financiële draagkracht en huurverleden. Zo verkleinen we het risico op leegstand of problemen achteraf.
Duidelijke afspraken
Van de bezichtiging tot de sleuteloverdracht: wij zorgen voor heldere communicatie, correcte contracten en een nette afhandeling van het hele traject.

Ook voor tijdelijk of zakelijk verhuur
Heeft u een woning of pand dat tijdelijk beschikbaar is? Of zoekt u betrouwbare huurders voor een zakelijke locatie? Ook dan kunt u bij ons terecht. Wij stemmen de aanpak af op uw situatie en zorgen dat u het maximale uit uw vastgoed haalt — zonder gedoe.
Dankzij onze kennis van de lokale markt weten we precies wat werkt. We zorgen voor een snelle doorlooptijd en maken het u zo makkelijk mogelijk. Wilt u vooraf weten wat uw pand waard is in verhuur? Dan kunnen we uiteraard ook een verhuurtaxatie verzorgen.
Uw pand snel en zorgeloos verhuren?
Met Kramer & Partners heeft u één partner voor het complete verhuurtraject. Wij vinden de juiste huurder, regelen de formaliteiten en zorgen dat u nergens naar hoeft om te kijken.
